vineri, 2 martie 2012

Bisnita cu oua

Auzi, cica este interzisa comercializarea oualor inscriptionate cu cifra "3"! Asa a hotarat UE, in "intelepciunea" ticalosilor si nemernicilor care o freaca in PE pe banii contribuabililor (circa 50.000 de euro pe luna, salariu + cheltuieli de europarlamentar). Motivatia: nu trebuie stresate gainile!!!

De stresul cetatenilor romani, majoritar angajati pe un salariu minim care nu are nici o legatura cu costul vietii, UE nu a catadicsit sa se ocupe. "Vechea Europa" nu are o problema cu democratia sclavagista din Romania. "Noua Europa", nici atat.

Dar, sa lasam UE sa munceasca in liniste si sa vedem cum se aplica "directiva" UE in Romania. M-am dus din nou la supermarket in cautare de oua. Am gasit oua in cofraje de 6-10 bucati, la preturi cuprinse intre 1,20-1,33 lei bucata! Adica de circa 3 ori mai mari decat vechiul pret de oua de gaini stresate. La banii astia, m-am gandit eu, mai bine cumpar... gaina, stresata sau nu.

Asa ca am facut un tur pe la micile magazine. Am gasit aici oua cu 0,86 lei bucata. Am luat un carton, adica 30 de oua, pe care am platit, asa cum scrie si pe bonul pe care l-am fotografiat 25,80 lei (30x0,86=25,80). Data bonului este cam pe centrul bonului, adica data de azi, 02-03-2012. Am pus bonul pe oua si l-am fotografiat pentru a se vedea si prima cifra a oualor inscriptionate. Deloc surprinzator, prima cifra este "3"! Adica sunt oua de gaini stresate, cum se zice. De remarcat si data expirarii: 22.03.2012, deci nu sunt oua vechi.


Pentru institutiile statului care se ocupa cu "comertul civilizat" si "respectarea legii" (sau cu comertul necivilizat si incalcarea legii contra spaga), pe bon exista datele necesare pentru identificarea societatii comerciale care vinde astfel de oua:
1. Numele societatii comerciale: S.C. EMPROD S.R.L.
2. Adresa societatii comerciale: STR. SEBASTIAN NR.19, BL.S11, PARTER, SECTOR 5
3. C.I.F. RO 4264579

Subliniez ca, desi nu mai am serviciu de peste 3 ani (!!!), am platit 24% TVA la aceste oua in suma de 4,99 lei (conform bounului fiscal din fotografie), pentru ca institutiile statului sa "functioneze"!!!

Mai are cineva dubii ca "directiva" UE are alt scop decat acela de a inrautati nivelul de trai al cetatenilor? "Directiva" lu' Pește este un simplu pretext pentru a face bisnita cu oua. Din moment ce am cumparat oua inscriptionate cu cifra "3", ar fi trebuit pastrat vechiul pret, pentru ca ouale se produceau in aceleasi conditii. Numai ca istetii comercianti se gandesc ca nimeni nu-si pierde vremea cu bonurile de casa si cu inscriptiile de pe oua, cu atat mai mult cu articole si poze pe bloguri.

Pe mine m-ar interesa sa stiu cati cetateni nu dorm de grija gainilor, pana intr-acolo incat sa ceara parlamentarilor si europarlamentarilor sa dea o lege care sa evite stresul... gainilor. Pentru ca mi se pare ca astfel de legi nu sunt cerute de aproape nimeni. Sa ne amintim de "grija" alesilor pentru... porci, ca sa nu mai vorbim de "grija" alesilor pentru eternii caini vagabonzi! O mare grija au alesii sa nu streseze animalele.

Dar cea mai mare grija a alesilor este sa streseze cetatenii, ale caror interese le ignora cu toata nerusinarea si nemernicia.

Cred ca intrarea Romaniei in UE este extraordinar de penibila si nu foloseste romanilor la absolut nimic. Asigura doar cadrul juridic pentru ca UE sa impuna toate imbecilitatile votate in PE tarii noastre. Romanii care au vrut sa munceasca in UE (inclusiv subsemnatul), au ajuns acolo cu mult inainte de aderare. Iar cei care au vrut sa ramana acolo, au ramas tot acolo.

Legat de oua si de gaini, as vrea sa subliniez ca, probabil, unul din idealurile (!) "revolutiei" din decembrie 1989 a fost sa nu mai existe... gaini stresate. Va amintiti multimea de manifestanti furiosi (curat "revolutionari") care striga in decembrie 1989 "Jos "dictatorul", nu mai vrem... gaini stresate!"? Nu? Nici eu nu-mi amintesc. Dar ce mai conteaza... Noroc cu dictatura UE!

In final, reactia societatii civile la adresa alesilor nationali si internationali: bâști, bai, de-aici cu ouale si gainile voastre cu tot.

2 comentarii:

  1. Si crezi ca ar trebui sa speram ca o sa cumparam vreodata altfel de oua,adica nu cu cifra 3 in fata?In nici un caz,astia doar isi bat joc de noi.Probabil ca o sa fie aceleasi oua,dar altfel stampilate (respectiv cu cifra 2).Nu urmaresc decat sa scumpeasca la nesfarsit.Stai sa vezi ce preturi o sa fie de Pasti.Cum spui tu,mai bine luam gaina asa stresata cum este ea.Iesim mai ieftin.Numai bine iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai am demult sperante. Am vrut doar sa arat cum se incalca legea fara probleme. Probabil ca se vor stampila ouale cu cifra 2 si atat. Dar pana atunci, am mai vazut oua cu cfra 3 la Prosper (intersectia 13 Septembrie cu Sebastian). Sa-mi iau alte 30 de oua de acolo ca sa le "bloguiesc"? Cred ca ar deveni plictisitor. Oare ce institutie a statului verifica respectarea legii in privinta comertului cu oua? Cred ca functionarii respectivi incaseaza spagi din greu in perioada asta.

      Ștergere