miercuri, 30 mai 2012

Kilometrul zero

Zona din jurul kilometrului zero se remarca si ea prin tot felul de traznai. Nu stiu daca edilii (i)responsabili de aceasta zona au un simt al umorului foarte dezvoltat sau un simt al... nesimtirii foarte dezvoltat.
Aspectul strazii mi se pare absolut impresionant, eu zic sa candideze la Oscar.
 Nu prea am rabdare sa fac o compunere pe tema pozei de mai jos. Prea multe de spus.
O intrare spectacol la Optica medicala. Trec multi pragul?
Paviment romanesc in secolul 21, stilul "criza morala", cum vor spune exegetii din secolul 31.
Acelasi paviment, aceleasi lipsuri. La inceputul anilor 2000 aici era un paviment din dale de beton de diferite culori, aruncate aiuristic. Nu am poze din acea perioada pentru ca primul aparat digital l-am achizitionat ulterior.
Statia de tramvai de la kilometrul zero!!! Superba sau ce? Raspuns corect: ce.

Un comentariu: