vineri, 6 aprilie 2012

Apa rece

Pe principiul una calda, una rece, am vazut acest afis la intretinere. Sunt destul de uluit sa vad ca apartamentele cu centrale proprii au restante (si inca restante mari), pentru ca platesc cu 200 - 300 de lei mai putin decat mine. Eu nu am centrala proprie (de fapt am ramas singur pe coloana) si am platit cel mai mult pentru caldura aferenta lunii februarie cam 260 lei, fara subventie de la stat. Ma intreb cat se plateste gazul pentru centrale proprii, daca nu sunt bani nici pentru apa rece?!

Ca o concluzie, oricate semne indoielnice ar da economia ca isi revine (mai ales la televizor), cetatenii de pe scara mea nu dau semne ca isi revin.

Un comentariu:

  1. Cand locuiam la bloc s-a intamlat sa fie oprita apa rece pe motiv de neplata a facturilor.Nu aveam datorii,dar aveam centrala si era urata situatia pentru ca nu aveam nici caldura.Opreau apa de multe ori toamna tarziu.Bine ca am scapat.

    RăspundețiȘtergere