miercuri, 6 iunie 2012

Trandafiri (2)





7 comentarii:

  1. Bonsoir une couleur si claire elles sont très belles ces roses
    je n'en vois jamais si claires
    Merci et bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. ai jicnit-o pe "bocataria galbina" cu paliturile astea.

    ajentul de servici'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai o scârbă extrem de ticăloasă poate avea o problemă cu "bucătăria galbenă", adică exact cazul tău, Anonim 7 iunie 2012, 15:17.

      Ștergere
    2. Nu, Barbule! Gresesti! Nu am nimic cu doamna amintita! Eu am ceva cu JAVRA BARBU MARIUS! care cerseste pe blogul cu floricele gadilaturi la bilute!
      ESTI JALNIC!
      Marele analist politic, economic, social pentru care dovezile cunt citate copy-paste din ziarele zilei. Cunosti vorba "Minti ca o gazeta!"?
      Marele tare'n tata, cu talente la scris, compus muzica, pozat...ars gazul!
      Mesterul COPY-PASTE!!!

      Ștergere
    3. Multumesc din nou pentru insulte, stii ca nu am pretentii de la o lichea nazista si legionara care esti tu, Anonim 9 iunie 2012, 11:26. Asta va e stilul: ticalosie, manipulare si decredibilizare. Din cate vad nu ai deloc succes pe blogurile mele :)) Vorba "Minti ca o gazeta!" o cunosti tu cel mai bine, campionule :))

      Ștergere