vineri, 18 mai 2012

Canditati la Primarie si "realizari" anterioare (1)

Dupa ce am "batut" parcurile, mi-am zis sa mai "bat" si strazile. Le-am preferat pe cele ultracentrale, adica zonele asa-zis bune. Fiind si campanie electorala in aceasta perioada, am incercat sa fac o sinteza a "realizarilor" edilitare anterioare.

Pentru inceput, un panou electoral sinistru si ruginit. Afisele, ca in fotografie. Candidatii rozalii, zambitori si retusati. De departe, cel mai bine arata Sulfina Barbu, fara pic de rid, fara cearcane sub ochi, adevarata zana. Pentru un aspect actualizat si realist recomand link-ul: http://www.mediafax.ro/politic/sulfina-barbu-primariile-care-au-probleme-financiare-nu-si-pot-plati-salariile-vor-fi-primele-ajutate-9468015/
Dar dincolo de zambetele electorale si planurile de halit cascavalul public, la doi pasi de panoul electoral, trotuarul băltos si prăfos ne spulbera repede iluziile. Se vede si un caine vagabond zacand printre trecatori (nu era singurul).
M-am dat un pic in spate pentru a incadra si panoul electoral.
Tot la Piata Unirii, balta se imbina armonios cu mizeria si comertul ambulant.
In Parcul Unirii nu putea sa lipseasca un sant.
In schimb dungile de pe asfalt au fost facute cu cap, astfel incat sa se stearga cat mai bine pana la urmatorul mandat.
Un panou foarte util si foarte estetic, mai ales la baza. Pe fundal, o cosmelie mult mai estetica in mijlocul spatiului verde.
Un cablu aerian face legatura intre cele doua blocuri, ca sa-mi strice poza cu fantana arteziana.
Turnul Bărăția si "minunatele" imobile din spatele lui.
Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa strice aspectul fantanilor aceste boxe. Probabil ca nu aveau loc in alta parte. Sau poate ca rolul lor este tocmai acela de a alunga turistii. O tura prin Bucuresti e suficienta, nu vrei sa iei teapa si a doua oara.
Planitatea indoielnica a asfaltului este frumos atestata de baltile ramase dupa ploaie.
Prigoana se lauda ca ne scapa in sase luni de maidanezi. Ori e naiv, ori ne ia pe noi de naivi. Din experientele anterioare, sloganurile au ramas, problemele de asemenea.
Alt colt de intersectie care ma umple de "respect" pentru edili.
Alta mizerie facuta pe bani publici. Pe fundal in dreapta - magazinul Unirea.
Vedere spre Biblioteca Nationala. Daca faceam zoom pe cladire totul era minunat.
Cos de gunoi in zona Pietei Unirii. Ar fi util prospectul, sa stim cum sa-l folosim.
Panou publicitar in zona Pietei Unirii.
Ce slogan! "Continuam impreuna pentru sectorul 3". Opriti-va! Opriti-va! Daca numarul de inmatriculare al Daciei ar fi fost "JEG" in loc de "JEC", totul ar fi fost perfect.
Alte ciudatenii in asfalt. Fantezia edililor nu are limite.
Subliniez inca odata: Piata Unirii, ultracentral.
Asteptam de cand lumea "Schimbarea in bine". Pana acum nu am vazut nimic. Am vazut doar rozalii costumati si eventual incravatati promitand nimic si facand acelasi lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu