joi, 26 iulie 2012

Supermarchetul la furat

Din nou supermarchetul incearca sa imi incarce nota de plata. Sunt un mare amator de carne de vita, o prefer inaintea celei de porc sau de pui. Asa ca azi, 26.Iulie.2012, cand am vazut pretul pe kilogram de numai 20 de lei am fost placut surprins (de obicei este de la 25 de lei in sus).

Am luat doua caserole, una avea pretul inscriptionat de 15,06 lei, cealalta 14,56 lei. Ajung la casa, se scaneaza produsele, ce vad pe bon: 18,66 lei si 18,04 lei. Deci un total de 36,70 lei in loc de 29,62 lei! Cum e posibil asa ceva: un pret pe produs si altul la casa?

Casiera, cum a vazut ca ma uit pe bon, a si venit langa mine si mi-a spus ca e o problema cu carnea de vita. Cred ca problema este prostul meu obicei de a verifica bonurile la supermarchet. Pentru ca altfel casiera nu m-ar fi bagat in seama. Dar asa, a incercuit produsele cu problema si m-a trimis la informatii, unde mi s-a rambursat suma de 7,08 lei, dupa ce am fost trecut in tabel cu nume, prenume, serie de buletin si semnatura.

In concluzie, s-a recuperat prejudiciul dar nu s-a descurajat gainaria.

Un comentariu:

  1. Trebuie sa fim cu ochii in patru absolut oriunde.Toti umbla cu furtisagul,pana si magazinele mari.
    O seara buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere